7 lutego 2013

Tłusty Czwartek

Cześć!
Co tam u Was? Żyjecie po Tłustym Czwartku? :P Przyznać się, ile zjedliście? Ja dwa pączki i kilka faworków, umieram :D.

"Makbet" - skończony
"Hamlet" - skończony
Przede mną chemia, niemiecki, angielski i trochę historii, eh... Żyć nie umierać! ;) Jutro trochę ruchu - idziemy na łyżwy! :D
A teraz czekamy na wiosnę, rower i bieganie! Trzeba zrzucić trochę kg do wakacji ;p. A teraz nie pozostaje mi nic innego jak ćwiczyć aktywnie na wf i troszkę w domu.

Czyżby jutro farbowanie włosów? Że ludzie mi tak ufają, ha :D
Trzymajcie się, jutro kolejna notka. Buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :) ,
Nie toleruję komentarzy typu: xyz, www.abc.com. Uwierz, odwiedzam każdego, kto zostawi tu komentarz :)
Chcesz, abym obserwowała Twojego bloga? Obserwuj mojego i daj mi znać :)