8 lutego 2013

Ombre i Galaxy nails

Hej! ;)
Co tam u Was? Nie wyspałam się dzisiaj, a gdyby nie mama to spałabym pewnie do południa :P. Pies nie budził, to ja też spałam. Pomyśleć, że to moje ostatnie dni ferii :C... A jeszcze tyle nauki mnie teraz czeka, masakra! ;). Już sobie przygotowałam następne pomysły na notki, gdybym nie miała czasu, także będzie co "czytać" ;).
A teraz mam dla Was krótkie i łatwe tutoriale jak zrobić motywy ombre i galaxy na paznokciach. Jedne łatwiejsze, drugie trudniejsze. Każda znajdzie sposób dla siebie. Ja na pewno skorzystam, a Wy?

Ombre: 

Galaxy:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :) ,
Nie toleruję komentarzy typu: xyz, www.abc.com. Uwierz, odwiedzam każdego, kto zostawi tu komentarz :)
Chcesz, abym obserwowała Twojego bloga? Obserwuj mojego i daj mi znać :)