11 lutego 2013

My Secret 148 Mint

Witajcie! 
Co tam u Was? Jak po poniedziałku, żyjecie? :P. Ja nie narzekam, miło po takim czasie znowu zobaczyć wszystkie te 31 mordek. Nauczyciele też byli dziś w porządku (zresztą na co dzień też na nich marudzić nie mogę ;p). Plany wakacyjne coraz ciekawsze, doczekać się nie mogę! ;)
Dziś pokażę Wam jeden z moich ulubionych lakierów, które mam w swojej kolekcji.
Miałyście kiedyś do czynienia z lakierami My Secret? Ja mam jeden - nr 148 Mint.
Na paznokciach lakier prezentuje się bardzo dobrze. Ciekawy, pastelowy, bardzo dziewczęcy kolor! Na moich paznokciach utrzymuje się ok. tygodnia. Drobne "odpryski" na końcówkach są widoczne po ok 4 dniach. Wygodne opakowanie, pędzelek początkowo gubił troszkę włosków, ale z czasem mu przeszło. Lakier jest całkiem wydajny. Koszt to ok. 7 zł za 10 ml. Dołączam Wam zdjęcie (robione dość dawno), żeby zobaczyć, jak kolor prezentuje się w świetle dziennym.
Ostatnio rozważałam kupienie jasnego fioletu, w najbliższym czasie to zrobię i pokażę Wam efekty! Lakier oczywiście bardzo polecam, jest to, jak już wspominałam, jeden z moich ulubionych. Kompletnie zakochałam się w tym kolorze! ;)
Trzymajcie się ciepło, a niedługo trochę "walentynkowych inspiracji" ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :) ,
Nie toleruję komentarzy typu: xyz, www.abc.com. Uwierz, odwiedzam każdego, kto zostawi tu komentarz :)
Chcesz, abym obserwowała Twojego bloga? Obserwuj mojego i daj mi znać :)