10 lutego 2013

Jak ożywić ubiór? Cz.2

Hej! 
Na samym początku chciałabym Wam podziękować za 100 wyświetleń w tak krótkim czasie! Jesteście świetni, dziękuję bardzo. Robię to dla Was i cieszę się, że to czytacie :)
Co u mnie? Zakończenie ferii fajne :D. Z przyjaciółką byłyśmy na pokazie na lodowisku i skrycie żujemy, że u nas nie można uczyć się jeździć figurowo, eh... A od jutra rutyna, oby do maja - majówka + matury! A teraz mam dla Was obiecaną część 2 porad, jak ożywić ubiór :) 

6. Weź torebkę! Może neonowa lub pastelowa?

7. Wersja na cieplejsze dni: okulary!

8.  A może kolczyki? Koniecznie kolorowe i przyciągające wzrok! :)

 9. Bransoletki! Dużo, koniecznie! :)

10. Buty! Wysokie lub niskie, kolorowe!





Trzymajcie się! Jutro lub pojutrze znowu coś dodam, czekajcie! ;)
PS. "50 twarzy Greya" - czytaliście? Jestem w trakcie, wydaje się ciekawe :P


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :) ,
Nie toleruję komentarzy typu: xyz, www.abc.com. Uwierz, odwiedzam każdego, kto zostawi tu komentarz :)
Chcesz, abym obserwowała Twojego bloga? Obserwuj mojego i daj mi znać :)