4 lutego 2013

Miss Sporty Quick Dry 313

Cześć!

Dziś przedstawię Wam lakier który dostałam jakiś czas temu na urodziny. Lakier Miss Sporty Quick Dry nr 313. Uwielbiam lakiery tej serii. Jak sama nazwa mówi, są one szybko schnące, czyli duży plus. Oczywiście nieduża cena (ok. 6zł). Najbardziej podoba mi się tu pędzelek. Szeroki, idealnie pasuje do moich paznokci, a lakier nakłada się bardzo łatwo. Na zdjęciach lakier w buteleczce wygląda jak niebieski, lecz w rzeczywistości jest to ciemny fiolet ze świecącymi drobinkami (widać troszkę na 3. zdjęciu). Niestety nie jestem zadowolona z koloru tego lakieru. W świetle dziennym wygląda to jak zwykły, niebłyszczący niebieski. Zmuszona jestem użyć do tego dodatkowo lakieru bezbarwnego. W świetle sztucznym jest lepiej, widać fiolet i błyszczące drobinki, lecz nie wynagradza to tego niebieskiego. Mimo, że uwielbiam (jak już pisałam) lakiery tej firmy, to ten mnie rozczarował. Zdecydowanie będę go używać tylko na jakieś imprezy lub do oficjalnego looku, bo na zwykłe dni wolę jednak ciekawsze kolory. :)


 Przyszło mi właśnie do głowy, że ten kolor może być świetny do motywu "galaxy" na paznokciach. Co Wy na to? Chyba za jakiś czas się pobawię :P

To na tyle odnośnie lakieru. Jeśli komuś się spodobał to niech kupuje :). Ja jednak liczyłam na ciemny fiolet, a nie niebieski :P.

PS. A Wy lubicie lakiery tej serii? :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :) ,
Nie toleruję komentarzy typu: xyz, www.abc.com. Uwierz, odwiedzam każdego, kto zostawi tu komentarz :)
Chcesz, abym obserwowała Twojego bloga? Obserwuj mojego i daj mi znać :)