4 lutego 2013

Advance Techniques - serum na rozdwojone końcówki - Avon

Witajcie :)

Dziś przedstawię Wam produkt, który kupiłam po głębokim namyśle. Mam problem z "miejscowym" przesuszeniu włosów, po rozjaśnianiu (dwa lata temu). Katalog Avonu proponuje serum na rozdwojone końcówki. Już na opakowaniu dowiadujemy się: "Serum na suche i zniszczone końcówki do każdego rodzaju włosów. Natychmiast wygładza suche i zniszczone końcówki, a także odżywia włosy. Pomaga opanować ich puszenie się, nadaje im miękkość, jedwabistość i blask". Nieźle się wkurzyłam, bo myślałam, że działanie ma identyczne jak jedwab. Produkt dostajemy w niewielkim, srebrno-zielonym kartoniku.


Nieźle się pomyliłam :). Produkt spełnia obietnice producenta i działa lepiej jak jedwab. Wygładza włosy, stają się bardziej błyszczące i miękkie. Różnice czuć już przy nakładaniu tego we włosy. Zapach ma bajeczny :). Po użyciu tego siedziałam kilka minut i wąchałam dłonie, a co jakiś czas włosy :P. Najlepiej używać go na wilgotne włosy i nie używać za dużo, żeby nie myć drugi raz :). Ja na dłoń nakładam dwie krople tego "magicznego" płynu i nakładam mniej więcej od połowy włosów, mniej na grzywkę. Przy prostowaniu włosów, po użyciu tego, prostownica dosłownie "jeździ" po włosach, a w powietrzu czuć zapach produktu. Przy codziennym myciu nakładać można co 3/4 mycia, gdyż trzyma serum trzyma się na włosach. Co do wydajności to nie mam zdania, gdyż za krótko używam (na zdjęciu po dwóch użyciach).

Za 30 ml serum zapłaciłam 12 zł, lecz wiem, że co katalog to inna cena, więc raz można zapłacić więcej, a raz mniej. Jeśli nie zna się żadnej konsultantki to zdobycie tego może być trudne, lecz słyszałam, że można zamówić na Allegro.

Mimo ceny za taką pojemność, większość skusiłaby się pewnie na jedwab. Jednak jedno z drugim się "nie gryzie" :). Używam jedwabiu codziennie, a serum raz na kilka dni. Wiem, że zagości w mojej kosmetyczce na bardzo długi czas.

Więc jeśli zastanawiasz się co pomoże Ci ułożyć włosy, a nie wiesz jaki kosmetyk wybrać - polecam serum z Avonu. Cudo w płynie! Mam nadzieję, że Was zachęciłam. :)

PS. Czego Wy używacie do poskromienia swoich włosów? Piszcie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :) ,
Nie toleruję komentarzy typu: xyz, www.abc.com. Uwierz, odwiedzam każdego, kto zostawi tu komentarz :)
Chcesz, abym obserwowała Twojego bloga? Obserwuj mojego i daj mi znać :)