4 lutego 2013

Proste i ładne fryzury

Witajcie!
Jak tam u Was? U mnie pogoda masakryczna, pochmurno, deszczowo - brr! Tak więc siedzę w domu i myślę o czym by tu pisać ;). Został mi jeszcze tydzień ferii - byłoby miło gdyby nie to, że całe dwa tygodnie po feriach mam już w pracach klasowych i sprawdzianach, eh... 
Do sedna: teraz znalazłam kilka ciekawych i szybkich do zrobienia fryzur. Idealne gdy nie mamy dużo czasu na przygotowania, a chcemy wyglądać ładnie :)

 I jak? Wypróbujecie którąś? A może macie własne pomysły na szybkie fryzury? Piszcie i trzymajcie się :)






1 komentarz:

  1. Bardzo ładna jest kokarda. Ja najczęściej mam włosy rozpuszczone z małym warkoczykiem :) Będę wpadać na pewno na twojego bloga ;)

    my-whole-world-is-crazy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) ,
Nie toleruję komentarzy typu: xyz, www.abc.com. Uwierz, odwiedzam każdego, kto zostawi tu komentarz :)
Chcesz, abym obserwowała Twojego bloga? Obserwuj mojego i daj mi znać :)