6 lutego 2013

Jak ożywić ubiór?

Cześć!
Jak tam Wam dni mijają? Ja dziś byłam pierwszy raz w tym roku na łyżwach! Nie obeszło się bez upadku, myślałam, że coś mi się z kostką stało, ale to chwilowe było i już jest ok :P. Dziś czeka na mnie "Hamlet", a za oknem znów zaczyna śnieg padać... Pomyśleć, że zaraz znowu do szkoły idę, a tak fajnie mi się odpoczywa :D. Mimo wszystko, chętnie znów zobaczę te kochane mordy :D.
A dziś przygotowałam dla Was kilka wskazówek jak ożywić nasz ubiór :). Często mamy sytuacje,
że musimy być ubrane np. czarno-biało (apel w szkole). Wiadomo, że nie wszyscy lubią takie
stonowane, oficjalne looki. Jak dodać życia takiemu ubiorowi? Porady pojawią się w dwóch częściach.

1. Dodaj chustkę! Wybierz ulubiony kolor, ciekawie zawiąż i od razu wyglądasz weselej :)

 2. Przypnij broszkę! Wzór, kolor, miejsce możesz wybrać sama :)





3. Załóż wisiorek! Długi, ciekawy wzór. Wybieraj! ;)



4. Ubierz marynarkę/sweterek. Do koloru, do wyboru ;)



5. Pomaluj paznokcie! Mały, kolorowy element, a doda życia :)



W tej części to tyle! Mam nadzieję, że porady się przydadzą :). Za jakiś czas dodam kolejne wskazówki ożywienia ubioru ;). Trzymajcie się :*

PS. Pamiętaj, że elementy możesz łączyć. Jednak wybieraj kolory tak, żeby się nie gryzły :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze :) ,
Nie toleruję komentarzy typu: xyz, www.abc.com. Uwierz, odwiedzam każdego, kto zostawi tu komentarz :)
Chcesz, abym obserwowała Twojego bloga? Obserwuj mojego i daj mi znać :)