30 marca 2013

Wszystkiego dobrego!

Witajcie! :) Z okazji Wielkanocy mam dla Was małe życzenia:

Niech Wam jajeczko dobrze smakuje,
bogaty zajączek uśmiechem czaruje.
Mały kurczaczek spełni marzenia,
wiary, radości, miłości, spełnienia.

Odpowiedni na naszą pogodę :)
Wybaczcie za jakość, ale spójrzcie co wyczarowałam z jajka :)

Przy okazji chciałabym także podziękować wszystkim (i każdemu z osobna) za to, że obserwujecie, czytacie, komentujecie. To wiele dla mnie znaczy, wiem, że nie robię tego tylko dla siebie, a może ktoś skorzysta z tego co piszę. Chciałabym pisać tu częściej, jednak szkoła mi w tym nie pomaga ;) Wczoraj wysłałam zgłoszenie do Ambasadorek Wibo 2. Ciekawe co z tego wyjdzie ;) 
Teraz została mi do zrobienia prezentacja na geografię i rozprawka na angielski. Nie wiem kiedy ja to zrobię :) Upatrzyłam sobie wiosenny płaszczyk, dżinsową kurteczkę i torebkę, teraz tylko jechać i kupić :P
Buziaki :*
PS. Już niedługo kolejna notka z moimi "twórczymi" wzorkami na paznokciach :)
PS2. Robiłam małe porządki w szafie, zastanawiam się czy pokazać Wam jakie "perełki" znalazłam :) Mam w planach także wystawić troszkę ciuchów, których już nie noszę na allegro ;)
PS3. Biorę udział w rozdaniu na: http://efffastyl.blogspot.com/2013/03/jubileuszowe-rozdanie.html

53 komentarze:

  1. jeśli chcesz to obserwuj :)
    PS u mnie konkurs, do wygrania czerwone szpilki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych świąt :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja również obserwuję :))))
    zapraszam częściej do mnie i dziękuję za komentarz! ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma za co dziękować,jak blog jest fajny to naturalne,że się go czyta itd :) Wzajemnie wesołych świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych Świąt :)

    Jeżeli lubisz koty to zapraszam :)
    uwielbiam-koty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych kochana! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawzajem, Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w tej akcji Wibo :)
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wesołych Świąt życzy Ewa - World-Fashion-Style EVE ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny blog i notka :)
    ZAOBSERWOWAŁAM i liczę na to samo z Twojej strony : 3
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nawzajem Wesołych ! ; )
    Obserwuję ! : )

    OdpowiedzUsuń
  12. Wesołych Świąt ! : * Obserwujemy ?? Bo ja ja już : *Pozdrawiam ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  13. zając świetny!:D wesołych!:D

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuję bardzo za komentarz! ;)
    obserwujemy? bo jajuż :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne inspiracje :D
    Wesołych ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki za życzenia ;)
    I Tobie również życzę mile spędzonych świąt.
    + Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  17. również wesołych;p
    fajne zdjecia;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne inspiracje
    Tobie również życzę Wesołych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Również życzę wesołych i spokojnych świąt :)
    Dołączam się do obserwatorów i liczę na to samo :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. ale fajnie wyszło Ci to jajko! :)
    wesołych :*

    OdpowiedzUsuń
  21. również życzę wesołych i zapraszam do mnie na rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. wesolych swiat :) super blog :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nawzajem, wszystkiego najlepszego :)
    obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładne jajka ! : ) I już po świętach : )
    Pozdrawiam !; )

    OdpowiedzUsuń
  25. Nawzajem, nawzajem. Bardzo ładne te jajka. c:

    OdpowiedzUsuń
  26. Czekam na nową notkę oraz obserwuje ! ; )
    Tak pokaż co znalazłaś w szafie. ; D

    OdpowiedzUsuń
  27. czekam na te twórcze paznokietki ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. Wzajemnie :3
    + Obserwujemy?:*
    www.tanecznedusze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. super blog :)
    obserwujemy? jak tak to zacznij :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne zdjęcia :) Może obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczny zajączek kochana :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Świeta swieta i po swietach ;)

    Zapraszam do mnie na nowy wpis: ilonastejbach.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. ale piekne ozdoby!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  34. śliczne rzeczy :D btw. jeśli chcesz zaopatrzyć się w wiosenny płaszczyk to polecam te z sieci atmosphere! :D Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie sprawdzę co proponują na wiosnę, dzięki :)

      Usuń
  35. dziękuje bardzo i również pozdrawiam! :)

    LOSZI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) ,
Nie toleruję komentarzy typu: xyz, www.abc.com. Uwierz, odwiedzam każdego, kto zostawi tu komentarz :)
Chcesz, abym obserwowała Twojego bloga? Obserwuj mojego i daj mi znać :)